Hello America!

27 november 2019 - Newark, Delaware, Verenigde Staten

Gistermiddag aangekomen bij de schoonfamilie!

31C56F96-C470-4992-BF59-7B7EB6DBCDD3

Binnen 5 minuten zat ik al aan de keukentafel met te spelen met een potje Rummikub, wat ik tot grote hilariteit van de rest van de tafel - Aunt Pat, Marq (brother inlaw) en Sherri (friend of the family)- best snel won. Was trouwens een van de weinige potjes die ik won, maar het mocht de pret niet drukken.

4D7315E9-173B-4332-A5FD-8897F0366588

Mijn auto deze trip is een Jeep -nog iets, maar geen Renegade. Ik stond bij de autoverhuur en vroeg of ik die mooie witte Jeep mocht meenemen, toen de dame van de uitgift aangaf dat dat kon, maar dat ik waarschijnlijk bij het naar buiten rijden ' extra gecharged'  zouden worden, 'I take my chances' en gelukt! Dikke grote auto voor de prijs van een middenklasse. Mwhuahuahua.

528F4BDC-4C45-460F-A7A5-1D834766909C

We zijn deze trip met alleen handbagage overgevlogen, iets met hele goedkope tickets, zonder bagage en redenen hebben om nieuwe spullen te kopen. De komende dagen staan dus in het teken van het voeden van mijn shop addiction en ik kan niet wachten.

Onze eerste trip naar de mall staat over 5 minuten gepland.
Doei!

1. Opa:
    27 november 2019
    Héél gaaf die auto groetjes aan Teddy en dikke kus van mij
    Ook jullie ik hen die drollendraaier wezen kopen hou doe 😍
  2. Renske:
    He fijn! Wat zouden we zonder rollendraaier moeten ;) x
  3. Buurman Gijs:
    Lekker bakkie!
    Rijdt wel veel beter dan een Renegade?!
    Enjoy!!!
  4. Renske:
    27 november 2019
    Ha hij rijdt fantastisch!! Geen idee welke versie of editie het is, maar kan hem flink op z'n staart trappen. Wel echt heel groot, ben ik met mijn polootje toch niet zo gewend hahah