Tot snel!

31 oktober 2019 - Bangkok, Thailand

Ons avontuur is ten einde! Morgenochtend om 6 uur staat de taxi op de stoep om ons door de vrijdagochtend spits naar het vliegveld te loodsen waar om 9 uur de vlucht naar Dubai gaat.

Om 19:52 uur landen we op AMS en hebben we nog een weekend om bij te trekken, van de kou te genieten om maandag weer met het normale leven te starten.

Dank voor het meelezen en de reacties. Had niet bedacht om echt dagelijks te gaan schrijven maar het bleek een leuke bezigheid en een mooi naslagwerk.

We hebben 4 weken lang genoten en weinig raars of naars meegemaakt. We hebben veel gezien en vooral het reizen door de ogen van een 4-jarige maakt het zoveel leuker dan ik van tevoren had kunnen bedenken en het gemak waarmee het gegaan is smaakt zeker naar meer.

***

F079635E-F1F7-43A0-90C9-6232D24E6EB4

Our adventure is over! Tomorrow morning at 6 o'clock the taxi is on the doorstep to guide us through the Friday morning rush hour to the airport where at 9 o'clock the flight to Dubai goes.

At 7:52 pm we land on AMS and have another weekend to catch up, enjoy the cold and start normal life again on Monday.

Thank you for reading and the responses. Hadn't thought of writing daily, but it turned out to be a fun activity and a nice reference work.

We have enjoyed 4 weeks and experienced few weird or bad things. We have seen a lot and especially traveling through the eyes of a 4-year-old makes it so much more fun than I could have imagined in advance and the ease with which it has gone certainly tastes more.