A day at Aunt Christie & Uncle Diallo

3 december 2019 - Newark, Delaware, Verenigde Staten

Afgelopen nacht hebben we gelogeerd in het nieuwe huis van Christie & Diallo (neef van Jay).

4FEBC072-AB75-4BA4-BAF3-4DC1E38570B0

Voordat we Ted hadden sliepen we hier vaker tijdens onze bezoeken, maar nu met Ted heeft Aunt Pat meer ruimte en dus logeren we hier, met af en toe een uitstapje. Vandaar dat we gisternaar Middletown, DE togen nadat we eerst bij Texas Roadhouse hebben gegeten. Niets mis met een goede TBone steak en ja we groeien dicht!

Vanmiddag is Teddy voor het eerst in haar leven naar de bioscoop geweest. Frozen2 stond op het programma en gelukkig hebben ze hier hele grote en hysterische bioscopen met prachtig licht en geluid en misschien nog wel het allerbeste: totaal geen publiek tijdens deze maandagmiddag voorstelling. Hoe cool, je eerste bioscoopfilm blijkt gelijk een privé voorstelling te zijn waar je de allerbeste plek van het huis op je gemak kunt uitzoeken. Het was te gek!

601886EB-C7C9-4B49-8823-66B176EA0C9C

Hierna een lang gekoesterde wens in vervulling laten gaan, ik wilde heel graag seafood eten met allerlei extra materialen om de krabben en kreeft schalen te kraken. En dus naar Joe's Crab Shack om daar een slab voorgehangen te krijgen en een seafood platter meester te maken. Het was een feestje en ja we groeien echt dicht!

08D5E0F4-3FE7-48EB-94C1-69D95F3A9C25
for Christie🤪:

BF8C3D3A-DDAB-4F00-B30C-E9F3D86634DA

We vermaken ons prima en het Engels van Teddy gaat met sprongen vooruit tot grote blijdschap van m'n inlaws :)

F84502CD-E285-4457-AC86-FE2ABC084A4C

1. Christie:
    How come I don’t see any pictures of Aunt Christie ?🤔
  2. Renske:
    3 december 2019
    Lol I changed it! You are part of the blog lol
  3. Opa:
    Heerlijk toch lekker eten
    Groetjes Opa
  4. Jan van asch:
    3 december 2019
    Frozen2 in een lege bioscoop. De hemel ging open voor Ted denk ik :)

Wanneer komen jullie nu eigenlijk terug?

Veel plezier en dikke zoen van ons R-J
  5. Renske:
    3 december 2019
    Het was vooral heel luid hahaha. Ze vond het fantastisch. Moest in de auto wel heel hard huilen, maar dat heeft vast te maken gehad met alle indrukken en de film.
    We komen zondagochtend aan, ben jij aan het werk op zondag? If not, misschien leuk om zondagmiddag een borrel te doen bij ons?
  6. Christie:
    Lol I was only joking. 😬
  7. Renske:
    Hehehe I know
  8. Jan van asch:
    4 december 2019
    Ik ben aan het werk idd... een dagdienst dus dat lukt niet echt .
  9. Renske:
    Jammer xx