Petemoei!

1 december 2019 - Newark, Delaware, Verenigde Staten

Nu de feestdagen een beetje ten einde raken, keert langzaam de rust weer in huize Brown (yes hoe verzin je het Aunt Pat heet Brown, Green is meisjesnaam). Gistermiddag zou Tiff langskomen vanuit NYC, zij is de beste vriendin van Jay en de peetmoeder van Teddy. Maar voor het zover was, bedachten we dat we naar de diner wilde gaan om te ontbijten.

7C6FA787-ADFD-4F62-9D11-B5EFCEFCF30D

Op het menu stond Chicken & Waffles, hele bijzondere combinatie als je het mij vraagt, maar volgens Aunt Pat een gerecht dat vanuit het zuiden en wat steeds populairder wordt in de rest van het land en dat ik het geprobeerd moest hebben. Laat ik de pret niet drukken en het proberen. Dus waar Jay aan een broodje ei- sunny side up- zat en Teddy aan de pannenkoeken kwam daar de gefrituurde kip met belgische wafels voor mijn persoontje. Als saus om je kip in te dippen werd een soort saus gemaakt van Maple syrup met hot sauce en het was FANTASTISCH! De saus, de kip de wafels, het was heerlijk en ik heb gesmuld. Het vervolgens de hele dag niets meer gegeten, maar het was het meer dan waard! En nog beter we gaan komende week nog een keer naar de diner, Jay wil namelijk haar eigen Chicken & Waffles, ha!

5173D6E8-37FA-4DDF-AC07-35B4A778885A

En gistermiddag zijn we lekker thuis geweest met spelletjes en heeft Tiff me meer thuisgemaakt in de wondere wereld van het beleggen op de Amerikaanse markt. We blijven bezig zullen we maar zeggen :)

1. Opa:
    4 december 2019
    Dit eten ze in België ook in verschillende restaurants
    Groetjes Dikke kus allemaal
    Opa
  2. Renske:
    5 december 2019
    Ha en dat is toch dichter bij huis ;)