Suit(e)-/.s

26 oktober 2019 - Bangkok, Thailand

Voor het eerst tijdens onze trip hebben we het hotel niet op gevoel uitgezocht maar heel strategisch op locatie met daarbij de optie dat het een zwembad moet hebben en we uiteraard niet de hoofdprijs willen betalen.

Dus we zitten qua locatie helemaal top en met het zwembad op het dak is ook niets mis.

De oorspronkelijke kamer was knalroze en rook ook zo. Een enorm gore weeïge zoete lucht zodra je de kamer inliep. We zijn doorgewinterde reizigers en hier in de grote stad houden ze blijkbaar van 4 verschillende luchtverfrissers, dus er was mee te leven. Plus we waren laat, waren er klaar mee en wilde Teddy zo snel mogelijk in bed. Ted heeft overigens niets geroken maar vond de kamer prachtig!

Ik sloeg het bed open en kon het niet voor mekaar krijgen om m’n kind in zo’n goor bed te leggen. Hoteldame was het hier ook mee eens en we kregen een upgrade. Naar de limoengroene kamer, de ‘premier suite’. Hier hebben we verschrikkelijk geslapen in 2 krappe bedjes ipv 1 queensize.

Dus vanochtend gekeken met de aardige dame of ze nog iets voor ons konden betekenen en vanavond zitten we in de citroengele trio “Panorama suite”. We hebben allemaal een eigen bed, er staat een kleine huiskamer in dus we zijn weer de koning te rijk.

Vandaag dus een beetje een laffe dag met slaap tekort en hotelkamer verhuizingen.

Vanochtend wel even naar Barbie world geweest en Frozen, Legoland, LOL etc.

72476E92-080B-49BF-941D-5F999D0A4481

Vanmiddag hebben we voor Jay een suit aan laten meten. Maandagavond de tweede fitting, ik ben benieuwd!

9E05FE17-B59C-44A1-A334-C132E1D92831

En natuurlijk vanavond nog even rondgedobberd in het zwembad boven op het dak.

3079E022-427D-4FEB-8F9A-87102612D864

***

A572EFF2-A5E5-411A-9689-9C1F840B510E

For the first time during our trip we did not select the hotel by feeling, but very strategically on location with the option that it must have a swimming pool and we obviously do not want to overpay.

So we are in top location and the swimming pool on the roof is nothing wrong.

The original room was bright pink and smelled like that. A huge, dirty sweet scent as soon as you walked into the room. We are seasoned travelers and apparently here in the big city they love 4 different air fresheners, so there was something to live with. Plus we were late and wanted Teddy to get to bed as soon as possible. Ted didn't smell anything but thought the room was beautiful!

I opened the bed and couldn't manage to put my child in such a nasty bed. Hotel lady also agreed and we got an upgrade. To the lime-green room, the "premier suite". Here we slept terribly in 2 tight beds instead of 1 queen size.

So this morning we checked with the nice lady if they could do anything for us and tonight we are in the lemon-yellow trio “Panorama suite”. We all have our own bed, there is a small living room in it so we are once again the king.

Today a bit of a cowardly day with lack of sleep and hotel room moves.

This morning I went to Barbie world and Frozen, Legoland, LOL etc.

B3B31C12-E555-4988-A65B-7CED8EEA2E5B

This afternoon we had Jay measure a suit. Monday night the second fitting, I am curious!

912F54E3-22B0-49AD-9F36-4972BF5986B7

And of course toned around in the swimming pool on top of the roof.