Kan Tiang!

12 oktober 2019 - Ko Lanta, Thailand

Tja het ding met zeggen dat het ergens fantastisch is en dat je er voor altijd wilt blijven is natuurlijk prima, maar ik was even vergeten dat dat bij mij niet zo werkt. Ineens -echt ineens- slaat de verveeldheid toe en word ik itchy, ik moet er weer vandoor! Nu zijn we met z’n drieën op vakantie en ik ben voor een gulden middenweg, dus we hebben 1 nacht bijgeboekt en geen twee. En we zijn vanavond met de tuktuk op stap geweest naar Kan Tiang. (Dank voor de tip buuf!)

3A565719-E878-48E8-8EE4-CDC1F23AFECD

Een prachtig strand en Teddy heeft er heerlijk gespeeld met emmer en schep en wat andere kindjes.

1A1685D9-59E7-4AB7-9E58-746CDA8C4587

Daarna echt zo heerlijk gegeten en toen begon de live music en was Teddy niet meer aanspreekbaar. Ze heeft een half uur lang met open mond naar de gitaarspeler en zanger gekeken.

CA1C7E9B-B24E-4515-AA4B-0A851A8F6043

Well the thing with saying that it is fantastic somewhere and that you want to stay there forever is of course fine, but I had forgotten that it doesn't work that way for me. Suddenly - really suddenly - boredom strikes and I get itchy, I have to leave again! Now the three of us are on vacation and I am in favor of a happy medium, so we have booked 1 night and not two. And we went to Kan Tiang tonight with the tuk-tuk. (Thanks for the tip buuf!)

A beautiful beach and Teddy played wonderfully with bucket and shovel and some other children.

86FC8B7B-BC17-4081-B31A-3BD3028C6859

After that we ate really so delicious and then the live music started and Teddy was no longer approachable. She watched the guitar player and singer with an open mouth for half an hour