Lage sleutel/ Low Key

18 oktober 2019 - Ko Samui, Thailand

Het regent nog steeds en we vervelen ons! De laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet meer herinneren dus ik vind dit een heerlijke  ontwikkeling.

Nu hadden we naar een overprijsde dierentuin kunnen gaan, er op goed geluk nog een snorkeltripje plannen of ons met een taxi over het eiland laten cruisen, maar nee niets van dat al.
We hebben ons de hele dag stierlijk verveeld.

7EFD8905-98F8-4A22-BAAE-536CE04EDD87

En dat hebben we proberen op te lossen met een safari door de tuin op zoek naar kleine beestjes tijdens het enige  droge uurtje, ge-memoried, ge-dominood,  geschilderd, geknutseld, getekend, gedanst op Kinderen voor Kinderen, ontbijt op bed gegeten en pannenkoeken voor de lunch genomen, geFacetimed met oma en Teun en Ties en de Thaise Netflix doorgejakkerd (ze hebben hier alle Disney films, velen niet eens in het Engels maar Frozen in z’n Thais is goed te volgen).

2BBCA514-2303-4718-A9E3-14BD6BBBFF38

Wat was het een suffe dag en wat heb ik er van genoten!

*****
It is still raining and we are bored! I can't remember the last time that happened, so I think this is a wonderful development.

Now we could have gone to an over-priced zoo, planned a snorkeling trip hoping the weather would change or let us cruise the island with a taxi, but no, none of that.
We have been bored to death all day.

FE7C77C8-C831-4674-90E3-F3A140BD8DC2

And we tried to solve this with a safari through the garden in search of small animals during the only dry hour, played memory and domino, painted, crafted, drawn, danced, ate breakfast in bed and pancakes for lunch, Facetimed with grandma and Teun and Ties and whisked through the Thai Netflix (they have all Disney movies here, many not even in English but Frozen in Thai is easy to follow).

DF56706E-EFF4-4844-9630-82F4C8E1051A

What a bad day it was and how I enjoyed it!