Klong Nin

13 oktober 2019 - Ko Lanta, Thailand

Vandaag wederom weinig spannends beleeft. Vanochtend hele ochtend gezwommen, lekker relaxed geluncht en vanmiddag een strandje in de buurt bezocht. Het meest spannende was misschien wel het ritje In de open tuktuk.

20D0BE1E-FE2A-4230-89AF-17A40434111C

Thuis gekomen bleek dat de airco het weer niet deed, maar gelukkig was daar de hotel handyman. Na 10 minuten gemor en gepruts aan het apparaat bleek er weinig meer mee bereikt te kunnen worden. Waarna de receptie man vroeg of we misschien de nacht in een bungalow met zeezicht zouden willen doorbrengen. Hier hebben we heel lang over na moeten denken, wel geteld 2 seconden.

9F7D572A-7627-41A6-A367-AEF29E5A6DCE

En nu zitten we op ons balkon uitkijkend over de Andaman Sea ons afvragend waar we dit toch allemaal weer aan verdiend hebben. Het was weer een lange dag, welterusten.

Today again experienced little exciting. This morning we swam, had a nice relaxed lunch and this afternoon we visited a beach nearby. Perhaps the most exciting part was the ride in the open tuktuk.

0F2C486B-D0AB-421C-9906-96C12C9786DC

Coming home it appeared that the air conditioning did not work, but luckily the hotel handyman was there. After 10 minutes of spilling and tinkering on the device, it turned out that little could be achieved with it. The reception man then asked if we would perhaps like to spend the night in a bungalow with a sea view. We had to think about this for a long time, counting 2 seconds.

F6A00055-7186-428B-824F-C4E2B8C9D4A4

And now we are sitting on our balcony looking out over the Andaman Sea, wondering what we have all earned from this. It was a long day again, goodnight.